zondag 22 november 2009

Foolin' Around

Eindelijk. De tijd is gekomen. Om te werken aan m'n fietsskills. Ik wil alle vette tricks van die filmpjes leren. Beginnen met op hoge opstakels te komen, en er weer vanaf te komen ^_^
Ik besloot de pallets die we in de tijd hebben staan op te stapelen. Een paar stenen erbij. Ik kwam pallets te kort, maar had nog wel wat plankjes liggen. Een bruggetje van plankjes tussen twee stapels kleine pallets.
Zie hier het resultaat:



Erop komen was nog lastiger dan het leek. Zelfs via de makkelijke kant met het stenen trappetje. Eraf van de hoge kant was ook eng. Bom....voorwiel, bom... achterwiel.



Na een tijdje had ik 'm wel door. Met een *WIP* gooide ik m'n voorwiel beheerst op het stapeltje palletje. Even door laten rollen en *WAP* m'n achterwiel erbij hoppen.

Eraf ging ook beter. Vlak bij de rand m'n voorwiel omhoog trekken en trappen. Zo zorgde ik ervoor dat mijn achterwiel het eerst de grond raakte en dan pas de voorste.
Wohoooo.

Later kwam een vriend langs had de camera nog rollen. Nog geen uurtje eerder deed ik precies hetzelfde!

2 opmerkingen:

  1. Inbox Group is an experienced cardboard box supplier and carton manufacturer in the UK. We assure your business or company delivers captivating information to your buyers with high-quality, visually enhanced, and customised custom packaging boxes that are made to fit your product snugly and give it the ultimate protection.


    Custom Boxes Uk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inbox Group is an experienced cardboard box supplier and carton manufacturer in the UK. We assure your business or company delivers captivating information to your buyers with high-quality, visually enhanced, and customised custom packaging boxes that are made to fit your product snugly and give it the ultimate protection.


    Custom stickers Uk

    BeantwoordenVerwijderen