maandag 16 november 2009

Jatten van familie



canon

Zo, de fiets is eindelijk klaar en ik wil mooie foto's hebben voor op de website. Onmogelijk met mijn enige camera, degene in m'n mobieltje. Het enige resultaat daarmee is een wazige schim in de vorm van een fiets.
Maar wacht eens, m'n Ma heeft een nieuwe camera gekocht. Zo'n professionele, met meerdere lenzen. Was een paar duizend euro. Die mag ik nooit lenen. Ik mag er niet eens aanzetten.

Even overdag bij mijn ouders langs. M'n Pa naar werk, m'n Ma naar werk. Ik naar de opberg kast. Neem het hele handeltje mee.

Eenmaal thuis gekomen was het binnen een poep en een scheet uitgevogeld, die cam is niet lastiger te bedienen dan een goedkope flutaanbieding van de Mediamarkt.

Hier zijn een aantal fotos:

giantstp

giantstp

giantstp

giantstp

giantstp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten