dinsdag 24 november 2009

Trickbuddy's

Een sport, een hobby, een dagje uit. Het is altijd leuker met vrienden. Helaas de meeste van m'n vrienden doen niet aan extreme sporten. Op de schaal van 0% dammen naar de redbull air-race stopt het zo'n beetje op 10%, bij beachvolleybal tijdens de zomer.

M'n broertje is altijd wel in voor dit soort dingen. Maar hij heeft op het moment geen geld voor een dirtjumper. Ik heb het internet door gespit. Geen groepjes in mijn stad. Alleen een paar mountainbikers met hoog zadel en wielrenners natuurlijk. *BAH*

Het skatepark is leeg met dit rot weer.



Met m'n vriendin door de stad zag ik twee BMX'rs bunnyhops maken op een betonnen bankje van ongeveer 50cm hoog. Dat was wel leuk. Ik wilde er even naartoe gaan, maar het was niet het juiste moment. Hopelijk kom ik ze nog eens tegen..


*Update* 03-01-2010

Één vriend van me heeft vroeger veel geBMXt. Hij hoort niet bij de boven genoemde categorie van 10% extreemness maar doet tegenwoordig aan kite-surfen en heeft net als ik veel interesse in extreme sporten. Hij liet me weten me wel het een en ander te kunnen leren. Niceééé

Geen opmerkingen:

Een reactie posten